Mit affald blev ikke hentet

Tog vi ikke skraldet?

Hvis du opdager, at din skraldespand ikke er blevet tømt, skal du tjekke:

1. om skraldemanden har lagt en seddel med en begrundelse i din postkasse.

2. om du kan finde en forklaring på affaldsportalen eller vinteraffald (for eksempel aflysning på grund af nedbrud på bilen, glatte veje eller lignende).

Hvis skraldemanden har lagt en seddel er det fordi han ikke har kunne udføre sit arbejde. Det kan for eksempel være fordi sækken er overfyldt, eller fordi biler, cykler eller lignende har spærret vejen hen til skraldespanden.

 

Når du har fået en seddel, skal du selv tage seddel og affald med til Affaldsterminalen. Her kan du aflevere affaldet ved at bruge sedlen som betaling. Du kan også bestille en ekstra tømning på egen regning hos RenoNorden A/S, tlf. 56 25 05 60.

Hvis du ikke har fået nogen seddel og kørslen ikke var aflyst, er du nok blevet glemt. Du kan henvende dig via selvbetjeningen Mit affald.